Lynrask Levering
Varelager i Norge
Over 50 000 fornøyde kunder
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,00

Kundestøtte og retur

Vi i Gartnerbutikken ønsker at du skal være fornøyd med handelen din. Du kan inspisere produktet for åpenbare feil før du tar kontakt. Les og følg anvisningene nedenfor nøye. 

Alle varereturer skal sendes til vårt lager i Skien:
Gartnerbutikken c/o Colliflow AS, Havnevegen 70, 3739 Skien

 

Angrerett og Bytte

Bytte og bruk av angrerett forutsetter at varen er ubrukt med emballasje uskadet og i salgbar stand. Retten til bytte av varer eller angrerett av varer gjelder til og med 14 dager etter dato for utlevert vare. 

 

Slik benytter du angreretten.

1. Registrer din retur i skjemaet under og følg anvisning.
2. Pakk inn varene forsvarlig og ikke teip over produktets originalemballasje.
3. Returer for bruk av angrerett sendes til Gartnerbutikken c/o Colliflow AS, Havnevegen 70, 3739 Skien.
4. Lever inn på nærmeste postkontor. Ved bruk av angrerett har kunder selv ansvar for å dekke fraktkostnad tilbake til vårt lager. 
5. Vi vil refundere kjøpsbeløpet så snart vårt lager har mottatt sendingen og sjekket at varene er i orden.

 

Slik bytter du – Gratis returfrakt.

1. Kjøp nytt produkt på Gartnerbutikken.no
2. Registrer din retur i skjemaet under og følg anvisning.
3. Pakk inn varene forsvarlig og ikke teip over produktets originalemballasje.
4. Print og teip returetiketten utenpå pakken. Du har også mulighet til å få tilsendt QR-kode på mail som kan vises på posten.
5. Lever inn på nærmeste postkontor.
6. Vi vil refundere kjøpsbeløpet så snart vi har mottatt sendingen og sjekket at varene er i orden.

NB: Husk å fullføre innsending av skjema nedenfor dersom fraktseddel opprettes på nett.

 

Reklamasjoner

Reklamasjoner forutsetter feil tilsendt-  eller defekt/skadet vare som dekkes av enten reklamasjonsretten (2 år eller opp til 5 år etter kjøp) eller produktgarantien oppgitt av produsenten. For at en reklamasjon skal være gyldig er det en forutsetning at skaden ikke er et resultat av feilbruk.

Hvis du ønsker å reklamere på en vare må du sende oss en henvendelse på hei@gartnerbutikken.no. Der har vi raskeste mulighet til å kunne rette opp i feilen. Sørg for å legge ved ordrenummer i emnefeltet på epost. Vi ønsker også at feil dokumenteres med foto eller en kort videosnutt (<10 sekunder) hvor dette er naturlig. Dokumentasjon av feil legges ved i samme mailtråd som opprinnelige henvendelse.

 

Før du tar kontakt, ber vi deg om å gjøre deg kjent med våre Salgsbetingelser og Personvernerklæring.

 

Utfyllingsskjema